reklama

Internát a chrbtica, alebo nečakaná radosť.

„Treba odviesť Miška od autobusu“ – hovorí manželka. „ Čo, mestská doprava nejde?“ „Má so sebou veľa vecí, musel sa od kamaráta odsťahovať.“ Jeho teta si nepraje, aby tam býval. „Dobre.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Silná premávka, niet miesta na parkovanie, tak radšej na železničnej stanici. Preniesli sme veci z autobusu do auta, nasadli a poďme domov.

Čo nového? Ako budeš bývať? Budeš dochádzať denne k dedkovi do Nitry?

Neviem, mám možnosť bývať na čierno v evanielickom internáte u kamaráta, ktorého spolubývajúci tam nebude dva mesiace, lebo robí diplomovku“.

Oficiálne by to nešlo?“ – skúšam.

Išlo, ale by som musel povedať, že som evanielik.“

Nó výborne, tak povedz“ – vyhŕkne manželka.

To by som si zlomil chrbticu na celý život, to nejde“ – namieta syn.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zalial ma pocit šťastia a pýchy.

Július Pšenák

Július Pšenák

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Stále potrebujem niečo zmysluplné robiť. Milujem slobodu a spravodlivosť. Do prírody som ochotný ísť vždy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu